sector

Diensten en Retail

Serviceorganisaties en retailers moeten hun klanten en medewerkers beter dan wie ook begrijpen om de gewenste menselijke ervaringen te kunnen aanbieden.

Möbius gelooft dat het belangrijk is voor dienstverlenende organisaties en retailers om klanten te begrijpen, gepast te benaderen en ervoor te zorgen dat de processen en de mindset van de medewerkers optimaal zijn afgestemd op het bieden van de beoogde klantenbeleving. Bovendien dient de performantie blijvend te worden opgevolgd en verbeterd om een excellente dienstverlening te kunnen blijven bieden. Digitale technologieën, de steeds grotere hoeveelheid beschikbare data en het gebruik van data analytics zijn hierbij een belangrijk middel om de klantenstrategie te realiseren.

Onze inzichten
Recente nieuwsberichten en downloads

Insight

Can’t somebody else just do it?

De teamverantwoordelijke nam me mee naar de bewuste lijn en toonde me het machineonderdeel dat stuk was gegaan. Een operator had dit opgemerkt en een…
Lees meer
Insight

Buitenlands of buitenaards ?

Exotische customer journeys: van chatten met de lokale wijnboer in Argentinië tot de ultieme app in China.
Lees meer
Bekijk alle inzichten

Onze experten

Jan Bellaert
Dorothée Laire
Jonathan Aelterman
Vincent Defour
Peter De Clerck
Bart De Vos
Mathias Fahy

Uw partner voor duurzame resultaten.

Möbius ondersteunt organisaties bij het ontwerpen en implementeren van de beste zakelijke oplossingen op strategische momenten. Samen met onze klanten realiseren wij impact en brengen strategie in praktijk.

Wilt u ons leren kennen?