SHAPING SMOOTH, INSPIRED AND MORE HUMAN EXPERIENCES

WIJ MAKEN VAN ONGELOFELIJKE KLANTERVARINGEN EEN REALITEIT

Toekomstgerichte organisaties hervormen de manier waarop ze in contact treden met hun klanten. Wij helpen uw klantennoden indentificeren. Wij helpen u ongelofelijke ervaringen te creëren door digitale en menselijke interacties te combineren. Wij gidsen u door een reeks stappen waarmee u de concurrentie overtreft. Wij zorgen ervoor dat klanten van u houden.

START MET EEN WINSTGEVENDE NPS-METHODOLOGIE IN 6 WEKEN TIJD.
Schrijf u nu in voor onze gratis online spoedcursus en leer meer over het opstarten van een winstgevend NPS-systeem.

Zijn uw diensten niet in harmonie?

Hoe goed kent u uw klanten?

Hoe tevreden zijn uw klanten?

Hoe verbetert u uw klantenbehoud?

Hoe transformeert u tevreden klanten tot echte brand ambassadors?

Heeft u het moeilijk om klantervaringen te stroomlijnen?

Wij helpen u om klantennoden te begrijpen en onvergetelijke ervaringen te creëren.

 Customer Strategy

Begrijp klantengedrag, levenscyclussen, noden en verwachtingen. Vertaal klanten- en marktinzichten naar de juiste waardeproposities en doelgerichte strategieën.

 Customer Intelligence

Verzamel en monitor klanteninzichten via kwalitatief en kwantitatief onderzoek (mystery shoppers, klantenadviesraden, focusgroepen, onlinebevragingen, etc.). Rapporteer over en visualiseer relevante klantenmaatstaven (CSAT, NPS, CES, etc.)

 Omnichannel Strategy

Denk na over hoe u in contact wil treden met uw klanten. Kies de kanalen die passen bij uw verhaal en bij de noden van uw klanten. Vind de juiste balans tussen digitale en menselijke raakpunten.

 Contact Center Optimization

Definieer het juiste operationele model voor uw contactcenter. Analyseer, vereenvoudig en verbeter de activiteiten.

 Customer Journeys & Service Blueprints

Creëer klantpersona’s. Breng de levenscyclussen van klanten in kaart en optimaliseer de customer journeys. Indentificeer moments of truth (MOT) en ontwerp de ultieme klantervaring.
Converteer customer journeys in service blueprints en stem zo uw teams, processen en systemen op elkaar af.

 Service Design

Denk na over hoe uw diensten worden geleverd aan uw klanten. Integreer mensen, processen en technologieën om een consistente en continue waarde te garanderen voor alle customer touchpoints.

Happy Customers
Recent cases

Case
Hubo

Implementatie omnichannel strategie

Hubo implementeert een doorgedreven omnichannel strategie en wil onderzoeken of thuislevering van (een deel) van het assortiment financieel rendabel, logistiek haalbaar en vanuit het standpunt…
Lees meer
Case
Partena

Naar een klantgerichte organisatie

Het oude organisatiemodel van Partena Compass’ focuste vooral op winsten en interne efficiëntie. Met klanten die de laatste jaren steeds veeleisender zijn geworden, wilde Partena…
Lees meer
View all cases

Onze insights
Recente nieuwsberichten en downloads

View all insights

Our experts

Jan Bellaert
Vincent Defour
Jonathan Aelterman